تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد باید در مصافی سخت برابر مس سونگون قرار گیرد.

آغاز دوباره مسابقات فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال

به گزارش قدس خراسان، بعد از ۲ هفته وقفه به دلیل حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت برزیل، لیگ برتر فوتسال دوباره از سر گرفته می‌شود و تیم‌ها در چارچوب هفته هفتم به مصاف هم می‌روند.

فرش‌آرای مشهد که تنها نماینده خراسان رضوی در این رقابت‌ها است، باید از ساعت ۱۶:۰۰ روز جمعه در خانه حریف و در مصافی سخت به مصاف مس سونگون برود. سونگونی‌ها تا پایان هفته ششم ۱۶ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده دوم جدول قرار دارد.

شاگردان محسن حسن‌زاده در ۶ بازی قبلی خود شکست‌ناپذیر بوده‌اند و با ۲ برد و ۴ تساوی، ۱۰ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده ششم جای گرفته‌اند.

فرش‌آرا در هفته نخست مقابل سفیرگفتمان به تساوی ۱ بر ۱ رسید، در هفته دوم اما نخستین پیروزی به دست آمد و شاگردان حسن‌زاده با ۳ گل فولاد زرند ایرانیان را در زرند مغلوب کردند.

تساوی خارج از خانه با آلومینیوم اراک و تساوی بدون گل با آناصنعت پاسارگاد قم در هفته های سوم و چهارم رقم خورد. در هفته پنجم فرش‌آرا در ساری موفق شد پوشاک حافظ را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد، اما باز هم روند سینوسی ادامه یافت و در مشهد فرش آرا نتوانست از سد شهرداری ساوه بگذرد. این دیدار هم با تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.